30 Kasım 2014 Pazar

Döndüm, gerçekten...


Baktım olacak gibi değil,  düzenli bloglamak için kendime bir biçim buldum. Bu 30 günlük bir çizim programı. Diyet gibi bir şey. Orijinalı İngilizce olduğundan (ve öğrencilerim de takip edebilsin diye) defter İngilizce efenim, ancak alt yazı veriyorum görüldüğü üzere :)

Çocukluğumda anket defteri diye bir şey vardı. Sosyal medyanın analog hali diyebilir miyiz ki buna? İçinde saçma soruların olduğu anket defterleri elden ele gezerdi. Hem sorular cevaplanır hem de daha önce cevaplayanların neler yazdığına bakılırdı çaktırmadan. Şimdi bloglarda benzer etkinlikler yapılıyor. Benim bu programa başlamamın en temel nedeni, bir biçimde beni yeniden blog dünyasına düzenli yazar hale getirmesi umudu. Çok uzun bir ara verdim ve soğuttu beni bu ara maalesef.

Buradan çizer arkadaşlarıma sesleniyorum, haydi beraber yapalım. Bence eğlenceli olacak.

  1. Gün: Kendini çiz
  2. Gün: En sevdiğin hayvan
  3. Gün: En sevdiğin yiyecek
  4. Gün: En sevdiğin mekan
  5. Gün: En sevdiğin arkadaşların
  6. Gün: En sevdiğin kitap
  7. Gün: En sevdiğin film
  8. Gün: En sevdiğin animasyon karakteri
  9. Gün: En sevdiğin TV programı
10. Gün: En sevdiğin tatlı / şekerleme
11. Gün: Hayatındaki dönüm noktası
12. Gün: En son gösterdiğin başarı
13. Gün: En sevdiğin çizgi roman / karikatür kahramanı
14. Gün: En sevdiğin masal
15. Gün: Aile resmi
16. Gün: Esinlendiğin bir şey
17. Gün: En sevdiğin bitki
18. Gün: Öylesine bir karalama (doodle)
19. Gün: Yeni bir şey
20. Gün: Turuncu bir şey
21. Gün: İstediğin bir şey
22. Gün: Özlediğin bir şey
23. Gün: İhtiyaç duyduğun bir şey
24. Gün: Bir çift
25. Gün: Bir manzara
26. Gün: Sevmediğin bir şey
27. Gün: Sevdiğin biri
28. Gün: Sevdiğin herhangi bir şey
29. Gün: Gitmek istediğin bir yer
30. Gün: Bu süreci tamamladığın için kendine bir tebrik bannerı

Haydi.

Hiç yorum yok: