1 Şubat 2011 Salı

Masaüstü resimleri :)

Uzun bir zamandır fırsat buldukça devam ettiğim bir projem var. AFA Akıl Fikir Reklam Ajansı'ndaki kocaman ahşap toplantı masasını resimlemek. Daha önce şurada bahsetmiştim.



Fırsat bulduğumda resimleri eklerim demiştim. Bu resimlemeleri masaya kurşun kalemle çizip, akrilikle renklendirerek çalıştım. Sadece bunlar değil; bu çok büyük bir masa, resim de çok var ama hepsi çekilmemiş. Çok zevkle çalıştığımı söyleyebilirim. Özellikle tezle uğraşırken terapi gibi, odun kesmeyi bırakıp baltayı bilemek gibi oldu benim için. 


5 yorum:

Berceste dedi ki...

Bu masada calisacak/toplanti yapacaklar acayip sansli :) Sonuncusuna Anka kusu diyebilir miyiz? Onu sevdim ben :) Eline saglik!

Kırmızı Şapka dedi ki...

Evet Beste o bir anka :) Aslında tam tepeden çekmemişler fotoğrafı kocaman ve kanatları açık tam masanın ortasında :)

Berceste dedi ki...

Eh bir gun tepeden cekilmis fotografi da gormek kismet olur Insallah :) Pek sevdim onu cunku :) Bu arada ben Berceste yani Dilek ;-)

hindiba dedi ki...

Calistigim isyerlerinde toplanti yapmayi cok severlerdi. Ben sinir olurdum uzayip giden toplantilara. Böyle bir masada toplansak hic fena olmazdi :) Ilk fotograftaki tavsan da Alis Harikalar Diyari'ndan mi? Eline saglik Elif. Cok güzel her zamanki gibi :)

Kırmızı Şapka dedi ki...

Evet beyaz tavşan o... Çok teşekkür ederim Evren :)