26 Kasım 2010 Cuma

AÇEV Okulöncesi

AÇEV Okulöncesi web sitesi açıldı. Herhalde AÇEV'in ne olduğunu bilmeyen yoktur ama yine bir hatırlatma olsun:


"AÇEV (Anne Çocuk Eğitim Vakfı), 1993 yılından bu yana erken çocukluk ve yetişkin eğitimleriyle, çocuklara daha iyi bir gelecek, ailelere de daha bilinçli ve iyi bir yaşam sağlamak için çalışıyor. Aileyi güçlendiren bilimsel temelli Erken Çocukluk Eğitimi (EÇE) modelleri oluşturuyor ve bu eğitimleri işbirlikleriyle Türkiye’nin dört bir yanında uyguluyor. 
Ayrıca, gelen talepler doğrultusunda Avrupa ve Orta Doğu ülkelerindeki ailelere de ulaştırıyor. AÇEV anne ve babaları destekleyecek yeni eğitimler düzenlerken, mevcut eğitimleri de destekliyor. Kadınlara yönelik okuma yazma ve destek eğitimleri veriyor. Kırsal kesimlerde kadınlara yönelik  bilgilendirme / bilinçlendirme çalışmaları yapıyor. Bugüne kadar 7000 eğitimci yetiştiren AÇEV, eğitimleriyle 610.000 kişiye doğrudan ulaşmış bulunuyor." tık...  


Sitede ailelere ve okul öncesi öğretmenlerine yönelik bilgiler ve eğitim materyalleri yer alıyor. Okul öncesi eğitimin ne kadar önemli olduğu artık herkes tarafından bilinen bir konu. Bu önemli girişimi yaptığı için AÇEV'i tebrik etmek ve her zaman destek olmak gerekli diye düşünüyorum. 


Ufacık not: Öğretmenlere yönelik eğitim köşelerinin planlanması bölümü için illüstrasyonlarımla katkı sunmaya çalıştım. Bu projede bulunmak, işin bir ucundan tutmuş olmak beni çok mutlu etti. Aşağıda çizdiğim ikonlardan bazılarını görebilirsiniz...


   

Hiç yorum yok: