11 Haziran 2010 Cuma

Artık bir "They Must Be Giants" Hayranıyım

Yani isimlerini bilmeden birsürü şarkılarını biliyormuşum zaten. Endişeli Peri'nin blogunda  topluca bir play list bulunca olaya vakıf oldum tamamen :) Teşekkür ederim peri.

Olan biten bir sürü şey var, ama hangi birini yazayım zamanım yok. Tezittırmak üzereyken artık bırakıyorum yeni bir şeyler eklemeyi. Danışmanım da öyle dedi, "Artık yazma" dedi. Tamam. TİK'ten sonra nasıl olsa kırıp dizimi oturup birinci bölümü tamamen bitireceğim. Haklı tabii ben yeni birşeyler ekledikçe baştan okumak zorunda kalıyor. Son düzeltmeleri yapıp pzt. dağıtayım diyorum.

Bu arada bir ATG daha bitti, bununla ilgili bile yazamadım. İlk defa İngiliz Kültür dışında bir yerde, yeni açılan CerModern'de düzenlendi. Gerçekten muhteşem bir yermiş bu arada. 4. ATG için şuraya tıklayabilirsiniz. Bu sene de çok değerli katılımlar vardı. Destekleyen paylaşımcı ve iyi niyetli insanlara teşekkür ediyorum yürekten. Bu tür organizasyonların ne kadar zor olabildiğini, içinde olan biri olarak o kadar net anladım ki artık 4 senedir.

Kafamdakileri sıraya koymalıyım. Gene öyle oldu, her şey başka bir taraftan bağırıyor. Susmalılar ve sıraya girmeliler. Anlatmak istediğim şeyleri sıralayamadım bile. 

Hiç yorum yok: