24 Mayıs 2011 Salı

Yorgun musunuz?

Ben yorgunum. Özellikle de bu günlerde.Bazı öneriler var, ben deneyeceğim, okuyanlar da denesin sonra faydasını gördük mü paylaşırız.
  1. Sabahları kaçta kalkıyorsunuz? Ben 6.30'ta kalkıyorum. Peki nasıl uyanıyorsunuz? Ben alarm çalınca bir panikle fırlıyorum yataktan doğrusu.  Pekala, ilk olarak sabah alarm çalınca hemen yataktan fırlamamalıymışız. Şunu yapıyoruz: gözleri bastır, 6ya kadar sayarak nefes al, 6ya kadar sayarak nefes ver. 
  2. Kalkınca ilk iş perdeleri açmak. Işık yeterli değilse elektriği yakıyoruz.
  3. Mutlaka kahvaltı ediyoruz.
  4. Vitamin alıyoruz.
  5. Öğleden sonra buğday çimi yiyoruz. Gülmeyin, öyleymiş :)) tazesini bulamazsak tozu varmış. Kahve içmiyoruz çok canımız çekerse fincanın yarısını sütle dolduruyoruz. 
  6. Uygun uyku ortamı yaratmak için müziği kullanıyoruz. Yatmadan 45 dk. önce dinlendirici bir müzik açıyoruz. 
  7. Suyu ve sulu gıdaları ihmal etmiyoruz. Hatta abartıyoruz, sabaha kadar tuvalete taşınmak pahasına. Vücut susuz kalmayacak.
  8.  Kaynak: Sinirbozucu insan Mehmet Öz'ün sağlıklı yaşam şeysi...

Hiç yorum yok: