25 Mart 2010 Perşembe

Bu hafta sonu...

...33 yaşımı dolduruyorum. Çok belli oldu mu sıkıldığım, gidip saçımı filan kestirdim. Aslında yaş dönümü 2'nin 3 hanesiyle yer değiştirdiği 30'da olmalıydı. Ama hiç umrumda olmadı 30 yaşına girmek benim. Sonra da çok umrumda olmadı. Belki yapacak çok işim vardı, belki düşünecek zamanım yoktu. Ama şimdi duruyorum. Düşünüyorum. "33 yahu" diyorum. Vay canına :)))
Hayatım bir koşturmacayla geçiyor. Durup birşeyleri düşünmeye hiç zamanım olmuyor. Hızlı kararlarla hızlı hızlı... nereye yetişiyorsam. İşte son hafta, 2-3 gün içinde 33 bitip 34'e girmiş olacağım. Zinn'in kitabını okuyorum, evren'den öğrenmiştim. Geçen gün öğle yemeğine giderken kitabı yanıma aldım. Tamam da hani aynı anda 2 iş yapmayacaktık? Hesapta yemek yerken kitap okuyacağım. Alışkanlıkları değiştirmek düşünüldüğünden daha zor. Yazı yazarken dişlerimi sıkmamak. Çok zor. Aklıma geldikçe çenemi açıyorum.
Dertlendiğim, sıkıldığım şeyleri düşünüyorum; e yaşam bundan daha büyük. Dün akşam Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı izledim. Bayan Umbridge. Hayat daha büyük. Egolardan. Beeeeğn biliyorum, kiiimse beeeni yenemez diyenlerden.
Ne yapıyoruz? Yavaşlıyoruz biraz. Derin nefes hmmmph evet. Ommmm.

Ommmm....

Hiç yorum yok: