6 Temmuz 2007 Cuma

Alışveriş...

İçim daraldı. Neydi, alışveriş iyi gelirdi değil mi... Ankara'ya hala bir IKEA açilmadı madem, o zaman sanal alışveriş yaparım ben de. Önce koltukları değiştirelim.... Şu kırmızı koltuktan iki tane. Bir tane de açılıp yatak olabilen kanepe...


KLAPPSTA / EVEROD / 258.00 YTL
EKTORP / Kırmızı Yataklı Kanepe BYVIK Çok Renkli / 1,080.00 YTL

Renkler böyle güzel oldu. Eflatun ve yeşil birliteliğinden sıkılmaya başlamıştım evde. Perde bakalım... Şu panel perdeler bu koltuklarla güzel olur gibi...



Perde: ANNO INEZ
/ 17.00 YTL Birim fiyatı. Her parçanın boyutu uzunluk 300 cm X Genişlik 60 cm
Ve aydınlatma... Tabii ki japon feneri olacak!
REGOLIT / 4.50 YTL

Sade bir büfeyle kullanışlı bir TV altlığına geldi sıra. Bakalım neler seçmişim...

BJURSTA
/ Büfe 135x74 / 448.00 YTL
Bu tabakları bardakları koymak için... Bir de vitrin türü bir şey olsun, anneannemden, annemden, kayınvalidemden, dedemden ... vs hatıra antika fincanları ve objeleri koymak için.

DETOLF / Vitrin / 89.00 YTL
Güzel bir kitaplığa da ihtiyacımız var. Alttaki hoş, ama bizim kitaplar sığmaz. Belki bundan 2-3 tane olsa... Ya da daha büyük bir tane olsa mesela...

EXPEDIT / Kitaplık 149x149 /198.00 YTL (soldaki)
EXPEDIT / Kitaplık 185x185 /169.00 YTL
(sağdaki)

Aşağıdaki saksıdan 2-3 adet olabilir yan yana.

BLADET / 9.95 YTL

Tabii ki ıvır zıvır koymak için sepet ve kutular...

HAKEBO / 6.95 YTL (sol) BRANAS / 14.95 YTL

Yalnız salonda ortaya bir sehpa koymayı unuttuk.

PILBO / 238.00 YTL Tabii pahalıymış bu. Ama güzel bir tasarım değil mi? O camın altında küçük kare bölmeler var, deniz kabuğu konur, renkli taşlar konur, konur da konur... Alt rafa da gazete ve dergiler.Nasılsa sanal tur yapıyorum, seçtim işte ne olur :)


ALSEDA / 34.95 YTL
Şu pufları her zaman çok sevmişimdir.

Yemek masasının rahatlıkla sığdığı bir mutfağım olsa salona hiç masa koymazdım. Sevdiğim bir şey değil. Çünkü biz salon kavramını zaten sevmiyoruz. Yaşadığımız mekan, boş bekletilen bir süs yeri değil. Şimdi sıra, mutfakta... Mutfakta fonksiyonellik önemli, hiç bir şey ortalıkta kalmamalı. Şu poşetliğe bayıldım. İçine poşet doldurunca nasıl pop bir görüntüsü olmuş.

RATIONELL / Çekmece sepet /49.00 YTL
RATIONELL / Plastik torba kabı / 2.95 YTL


UTSAGA / Bulaşıklık / 24.95 YTL (plastik bulaşıklıktan nefret ederim. Malzeme bu olmalı)

FUSION / 578.00 YTL
İşte masa ve sandalyeler yer kaplamadan bir arada duruyor. Çok sevdim. Tam bana göre. Sanki kapalı bir kutu gibi. Hiç tereddüt etmeden alabilirim bu takımı!

BEKVAM / Tabure / 24.95 YTL
İşte bu da her mutfağa lazım bir parça. Tabure ve merdiven bir arada. Benim gibi mutfak dolaplarının üst rafına yetişemeyen 1.60'lık biri için gerekli :)

Yaşam alanı ve mutfağı çözdük, kızımın odasına da birşeyler bakayım...
Oyuncak saklama ünitesi olarak kullanılabilir. Basamaklı kısım da raf olur.

TROFAST / 94X91X44 / 168.00 YTL

Bu duvara asılan raf da küçük oyuncaklar için mükemmel. Bazı minyatür oyuncaklar çok güzel oluyor ama çok çabuk kayboluyorlar. Bu raf o açıdan toparlayıcı.

HENSVIK / 59.00 YTL

Önceden mammut olan renkli masa sandalyeleri daha çok seviyordum. Ama bu alttaki takım olarak daha hesaplı üstelik de doğal mazleme oluşu daha iyi. Sağdaki halıyı da beğendim.

LATT / 39.95 YTL
LEKPLATS / Halı /34.95 YTL


SMILA / 12.95 YTL
LILLABO / 19.95 YTL

Yatak güzel. Ama altı çekmeceli bir şey de olabilir.



MELDAL
/ 90x200 / 198.00 YTL

BREKKE / 90x200 /328.00 YTL

Banyo:

KULLEN / 5'li banyo mobilyası /149.00 YTL
En güzeli ve en uygunu bu.
................................

Alışverişimiz şimdilik bu kadar. Bu da bana yaklaşık 1 saatlik bir rahatlama aracı oldu :) Hepsini almış kadar mutluyum vallahi :)))

Not: Ürünler İkea'nın resmi sitesinden seçilmiştir.

Hiç yorum yok: