19 Haziran 2007 Salı

Küçük kızım büyüyor...



Bu günlerde kreş başvuruları başlıyor. İpek 2004 doğumlu, aslında uzun bir süre erken olduğunu düşündüm. Bir sene daha anneanneyle olsun dedim. Ama son zamanlarda bu sonbaharda kreşe başlatmayı düşünüyorum. Fikirlerim değişti, çünkü İpek çok sosyal bir çocuk ve kışın ne kadar olsa arkadaşsız kalıyor. Gerçi kreşte yapabileceği aktivitelerin pek çoğunu evde zaten yapıyoruz ama arkadaşlık kurması, paylaşarak oyun oynaması da önemli. Zaten 2004 doğumluları yarım gün alıyorlar. Tam gün adapte olamıyorlarmış. Bu nedenle geçtiğimiz hafta (...) kreşine gidip bir ön gezi yaptık. İpek dünden razı, çok hevesli... Yine de içimde bir kararsızlık yok değil. Bir yanım da kıyamıyor galiba, sabahtan öğleye kadar gidecek, erkenden uyanacak vs... Enerjisini atabilmesi belki daha mümkün olur böyle kışın...

Diğer yandan, 2007-2008 öğretim yılı bitti. Okulda bir bitiş toplantısı yapıldı, geçen yılın bir dökümü çıkarıldı. Benim için güzel bir yıldı, öğrencim azdı, alışmam kolay oldu. Önümüzdeki yıl neyi nasıl yapacağımı şimdi daha net biliyorum. Son günlerde güzel bir gelişme de oldu, doktoraya başvuru için ÜDS barajı 75'ten 70'e indi. Bu, istediğim bölüme başvurabilmem demek oluyor... Başvurular, sınavlar sonra seçim derken Ağustos'ta Ayvalık'a gitmek en uygunu sanırım. Denizi özledim. Bol bol zeytinyağlı deniz börülcesi yemeyi planlıyorum. Şimdiden! :)

Hiç yorum yok: