20 Temmuz 2011 Çarşamba

Athene noctua / Kukumav


Mocho-galego,Athene noctua,Little Owl from Jose Viana on Vimeo.


Çizdiğim canlıların gerçeğine ulaşamamışsam fotoğraflardan da yararlanıyorum. Zuucuğum dedi ki "hayvanlarla ilgili videoları da izle..." peki izliyorum :) Gerçekten fotoğraftan referans almaktan çok farklı. Çizimlerde biraz daha rahatladığımı hissediyorum. Ha bir de bugünlerde hayvanat bahçesine gitmem gerek. Baykuş, çok sevdiğim bir canlı bu arada. Bir ara fimodan bir sürü baykuşlu broş yapmış, eşe dosta dağıtmıştım çoğunu. Son zamanlarda bir sürü baykuşlu aksesuar görüyorum. Hepsine bayılıyorum tabii. Baykuş, bilginin ve bilgeliğin simgesi olan bir motif. İşte onu diyecektim. Dönüyorum işime :))


Mochuelo-Ave del año 2011-SEO/BirdLife from NaturaHD on Vimeo.

Hiç yorum yok: