5 Aralık 2010 Pazar

Body Worlds Sergisi Gezisi

   
Bunu yazmak için bir hafta kadar geciktim. Geçtiğimiz hafta sonu 40 (yazıyla kırk yani öyle böyle değil sevgili okurlar) öğrencimizi İstanbul'a götürdük. Gezinin amacı ünlü Body Worlds sergisini gezmekti, bir kaç sergi daha ekledik daha da güzel oldu. Bu gezinin asıl mimarı olan Banu Hoca ile birlikte ikimiz günübirlik bu geziyi organize ettik (Ayrıntılar için tık).
Grubumuz sabah Haydarpaşa'ya indikten az sonra, denize karşı kahvaltıdan az önce...

Sergide fotoğraf çekmek yasaktı, biz de çizim yaptık...
Gidiş gelişimiz trenle oldu, keyifliydi. Çok büyük bir grup olduğumuz için tramvay ve vapur dışında araca binmedik, tabanvayla gezdik. Kendimi anımsadım, bizi de bienale, önemli sergilere götürürlerdi toparlayıp. İzmir'den İstanbul'a. Gençliğim. Ne eğlenirdik, ne güzeldi koca koca insan gruplarının zaman zaman dağılıp toplanarak tek bir organizmaymış gibi hareket etmesi.



Döndük aynı günün gecesi. Dönüşte kimsenin sesi çıkamadı, herkes beton gibi uyudu. Ben de.

1 yorum:

Berceste dedi ki...

Aaaa niye haber etmediniz diyecektim ki, gunubirlik gelmissiniz. Benim de gitmek istedigim ama hala gidemedigim bir sergi, bu hafta bitecek :((( Serginin mimarinin Channel 4'daki serisini izliyordum. Tek izlemeye calisan da bendim. Ne esimin ne arkadasimin cesareti yetmiyordu. Ama sizler icin super bir anatomi calismasi olsa gerek. Fotograf cekiminin yasak olmasina da uzuldum :( Cizimler gayet guzel gorunuyor :) Ben agaci bulamadim hala ona yanarim :(