14 Aralık 2009 Pazartesi

Tik Tik!... Kim o?

  • Tez İzlemeye (TİK) sayılı günler kala... evet! Tansiyon artıyor. Bir ara ben bu tezi yerim, Hazirandaki izlemede bitiririm gibi bir çıkışım olsa da, o iş zor annem. Hala kafamdaki bir sürü şey yer değiştiriyor. Deneyimli arkadaşlarıma sordum, evet öyle olurmuş. Baştan kurduğum çatı değişecek biraz. Neyse ki konumu çok severek seçtim. 
  • Ha bir de bildirim var yahu! İngilizceye çevrilecek üstelik.
  • Spora gidiyordum, bitti. 
  • Kilo vermeye başlamıştım, patladı. 
  • Ev evlikten çıktı, çoluk çocuk sefiliz. Evde bir hizmetli olmalı, getir götüre, temizliğe, yemeğe, ev işlerine bakmalı. 
  • Virginia Woolf, Sylvia Plath, Diane Arbus 

2 yorum:

Unknown dedi ki...

diane arbus'un hayatndan bi kesit anlatılan, nicole kidman ve robert downey jr'ın oynadığı FUR die bir film var, izledin mi??? süper film!!! alice göndermeleri, freakshov'lar falan feci bi film..tavsiye edilir ;)

Kırmızı Şapka dedi ki...

İzlediim! Gerçekten çok etkileyici bir film. Nicole ayrı bir yazının konusu zati... Hastasıyız :)