5 Şubat 2008 Salı

Kırmızı olsun da...


Bana kırmızı olsun da çamurdan olsun! Kırmızı şapka ya da kırmızı halo hiç farketmez :)
Geçtiğimiz hafta Tübitak Bilim ve Çocuk / Meraklı Minik ekibinden canım öğrenci / arkadaşlarım Bilim Çocuk dergisinin 10. yıl kutlama partisine davet ettiler. Davete icabet etmek gerek, gittik ve inanılmaz eğlendik. Emeği geçen herkes sağolsun, özellikle Bilim Çocuk dergisinin performansına hayranım. Kardeşimin çocukluğunda çıkmaya başlayan bu dergi bu yıl 10. yılını doldurmuş. Süreli yayın hayatında bunca uzun soluklu olmak da Bilim Teknik'in kardeşine yakışırdı zaten. Aynı uzun soluğu Meraklı Minik dergisi için de umuyor ve bekliyorum. Çocuğum şanslı ki birsürü pırıltılı prenses dergisinin yanında böyle de bir seçenek var. Prensesli dergilerini de seviyoruz ama farklı şeyler bir arada olmalı çocukların yaşamında. Örneğin geçtiğimiz sayılarda biri ağaçlarla ilgiliydi, Meraklı Minik'te (sanıyorum Tuğbacıımın yazdığı) bir yazı vardı. Farklı ağaç türlerini keşfetmeye çağırıyordu ve diyordu ki bahçenizdeki ağaca dokunun, sarılın, sesini dinleyin. Kızıma okurken o kadar etkileneceğini düşünmemiştim ama baktım kendi boyudan biraz büyük bir çam ağacına sıkı sıkı sarılmış onunla konuşuyor, o zaman ne kadar etkin olduğunu bir kez daha kabul ettim. Çocuklarımıza böylesi bir yaşam ve doğa sevgisini aşılıyorsa, bunun karşılığı ölçülemez.

Hiç yorum yok: