8 Aralık 2007 Cumartesi

Bir türlü dönemiyorum!

O kadar fazla parçaya dağılmış durumdayım ki, rutin bazı alışkanlıklarıma bile zaman ayıramıyorum. Hacettepeden Başkente koştur, arada HE-art, ev, ödevler! Blogum da bundan nasibini aldı işte... Kendimden sıkıldım yani, bari kapattık ara verdik gibi bir şey yaz, yok o bile olamadı.

Ama anlatacak çok şeyim var. Ve bu parçalanmışlık durumu da yakın bir zamanda biraz toparlanacak. Şimdi söyleyebileceğim, yine bir saat içinde hazırlanıp çıkmam gerektiği. Aslında böyle yazmayacaktım ama gözüm saate takıldı! Karma sergimizin açılışına gideceğim, 4 işle katılıyorum. İlk fırsatta burada da yayınlayacağım. Ama şimdi değil. Hala takip edecek kadar sebatkar olan varsa bu kadarını da bekler diyorum :)

Ama bu kez sahiden döndüm.


1 yorum:

Elif Derviş dedi ki...

Biz sebatkarız da sevgili adaşım, sen yine yoksun :))) Ama olsun çok güzel işler yapıyorsun eminim. Hadi yaz artık :)